خطرات جانی «تمساح خونی» برای جواد عزتی
در ۸۰ درصد صحنههای تعقیب و گریز، جواد عزتی خودش راننده بود و از بدلکار استفاده نکردیم/ هدفمان از ساخت فیلم کمدی، فقط موفقیت در گیشه نبود
به گزارش با مهرستان، تهیهکننده فیلم «تمساح خونی»، با اشاره به اینکه در سینمای ایران برای ضبط صحنههای اکشن تجهیزات کافی وجود ندارد، تأکید کرد: ما با کمترین تجهیزات صحنههای اکشن فیلم «تمساح خونی» را ضبط کردیم به طوری که جان عوامل فیلم از جمله فیلمبردار در صحنههای تعقیب و گریز در خطر بود.
کامران حجازی تهیهکننده فیلم سینمایی «تمساح خونی» که این روزها بر پرده سینماهای کشور در حال اکران است، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره ساخت این فیلم و شکلگیری ساختار آن اظهار کرد: سالها با جواد عزتی کار کردم و پیش از «تمساح خونی» همه همکاریهایمان در مقام بازیگر و تیم تولید بوده و از همان نخستین تجربه همکاریمان خودم از اولین افرادی بودم که به او گفتم تو باید فیلم بسازی، چراکه به نظر من جواد عزتی علاوه بر اینکه یک بازیگر است، مشخص است که بر تمام اجزای صحنه تسلط دارد.
ایلنا نوشت:حجازی خاطرنشان کرد: به نظر من جواد عزتی وقتی مقابل دوربین قرار میگیرد فقط یک بازیگر نیست و تسلطش بر تمام اجزای صحنه کاملاً مشخص است و من تأثیر این تسلط را در پروژههای مختلف دیدم و به دلیل این شناختی که از تواناییهای او کسب کرده بودم با او مدتها قبل درباره کارگردانی صحبت کرده بودم تا اینکه در اوایل سال ۱۴۰۲ به او پیشنهادی دادم و گفتم طرحی دارم که یک کمدی اکشن است و او طرح را خواند و از آن استقبال کرد. زمانی که جواد عزتی طرح را خواند، پنج یا شش صفحه بود و با موافقت او تصمیم به ساخت این اثر گرفتیم.
این تهیهکننده درباره انتخاب فیلمنامه «تمساح خونی» گفت: پیش از این همه آثاری که کار کرده بودم، فیلمهایی اجتماعی و آثاری درباره تاریخ معاصر بوده و همواره درصدد این بودم که اگر قرار است فیلمی کمدی تهیه کنم حتماً باید اثری متفاوت باشد و وقتی با جواد عزتی درباره ساخت یک کمدی صحبت کردم او هم این دغدغه را داشت که اثری متفاوت ساخته شود و او معتقد بود در این سالها ژانر کمدی اکشن نادیده گرفته شده و چندان به آن نپرداختهاند و ما میتوانیم به این گزینه فکر کنیم.